Veelgestelde vragen

Heb je specifieke vragen rond de organisatie van Edegem Zomert? Misschien kan je het antwoord op je vraag hieronder al terugvinden.

Tickets besteld en kan ze je niet meer terugvinden in je mailbox? Geen probleem. 

Stuur ons een mailtje via info@edegemzomert.be en we bezorgen je je tickets even opnieuw. 

Vergeet zeker niet te vermelden op welke naam je je tickets besteld hebt.

Bij aankomst op het festival kan je aan de kassa op het terrein een betaalkaart verkrijgen.

Die betaalkaart kan je aan de kassa opladen, met cash of bancontact, maar je kan ze ook gewoon zelf opladen. Eender waar.

Op de achterkant van de kaart staat een qr-code. Na het scannen van deze code, kan je het bedrag selecteren dat je wil opladen, om nadien met je eigen bank app het geld over te maken.

Je hoeft dus geen extra apps te installeren, maar kan meteen aan de slag.

Bij de eerste transactie, zal er automatisch één euro van je opgeladen krediet afgehouden worden als kost voor de betaalkaart. Enkel voor de eerste transactie.

Je kan trouwens ook perfect één kaart gebruiken voor je volledige gezin of vriendengroep. Niet iedereen hoeft dus een eigen kaart te hebben.

Er zijn verschillende redenen waarom wij werken met een cashless betaalsysteem. Er zijn veel voordelen voor ons als organisator, maar ook voor jullie als bezoeker.

Een voordeel voor ons als organisatie is in de eerste plaats dat we onze operationele kosten aanzienlijk kunnen verlagen. Door te werken met een cashless betaalsysteem kunnen we onze personeelskost fors drukken.

Daarnaast ontvangen wij heel waardevolle data van onze bezoekers. Wij kunnen à la minute druktestromen en piekmomenten per bar/eetkraam meten. Dat maakt het voor ons makkelijker om snel te kunnen anticiperen, maar ook naar de organisatie van volgende edities eventueel plannen te herzien en verbeteren.

Het is trouwens ook bewezen dat festivals zonder veel cash geld in omloop veiliger zijn dan andere.

Een extra voordeel voor jullie als bezoeker is dat wij jullie een mogelijkheid tot refunden kunnen aanbieden. Dat wil zeggen dat jullie het eerder opgeladen krediet, dat jullie niet gebruikt hebben, kunnen terugvorderen.

De periode om terug te vorderen is beperkt en door ons bepaald. Om de eenvoudige reden, dat wij na afloop van het evenement onze finale afrekening kunnen maken.

Cash betalen kan wel. Je kan de Edegem Zomert betaalkaart opladen aan de kassa. Jij betaald ter plaatse cash en onze medewerkers laden de kaart voor je op.

Op de achterkant van de kaart staat een qr-code. Die code dient enderzijds om je kaart op te laden, maar anderzijds ook om de refund aan te vragen.

Na afloop van het event gewoon de code scannen en je refund aanvragen. 

De periode tot refund is wel beperkt tot enkele dagen na het event. De effectieve datum staat op het kaartje vermeld.

Wacht dus niet te lang met je refund aan te vragen. 

Immopoint Drie Eiken

Wij zoeken lokaal muzikaal talent!

Voor de 2e editie van Edegem Zomert maken wij plaats op onze affiche voor lokaal muzikaal talent.

Liggen je roots in Edegem en wil je graag je donker repetitiekot inruilen voor een plaats op een gigantisch podium?